Sansür, bir toplumun kendine olan güvensizliğini yansıtır ve otoriter rejimlerin belirgin bir özelliğidir.

--Potter Stewart

9.01.2008

Merhaba..

Uzunca bir süredir yazmak istiyordum. Beni yazmaya heveslendiren, şu ana kadar kazandığım ve bundan sonra kazanacağım tecrübeleri bir şekilde birilerine aktarma isteği; hem bu şekilde bilginin paylaşımı hem de paylaşmanın verdiği sorumlulukla kendimi daha da geliştirme hevesi oldu. Dişin kovuğunu doldurmayacak kadar küçük birkaç denemeyi saymazsak bu yazıyı başlangıç olarak nitelendirebiliriz.

Açıkça söylemek gerekirse bu başlangıcı çok öncelerden yapmak isterdim. Yazmaya nerden başlamalıyım, nasıl yazmalıyım, yazdıklarımı okuyanlar beğenir mi gibi sorularla kafamı kurcalarken bu işi bu zamana kadar bir şekilde erteledim. Amacım genel olarak Java ve Java Enterprise teknolojileri ile ilgili görüp geçirdiklerimi, yeni öğrendiklerimi, merak ettiklerimi buradan paylaşmak, yazılara olur da yorum gelirse yorumlayanlarla birlikte öğrenmek...

Kendimi kısaca tanıtmam gerekirse, Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümünden 2006 Haziranında mezun oldum ve yüksek lisansımı yine aynı bölümde sürdürüyorum. Bir buçuk sene kadar, TURMOB üyeleri için geliştirilen Web tabanlı muhasebe uygulaması "Luca" ve bu projesinin devamı niteliğinde ve bütünleşik çalışacak olan "Luca Koza" ticari paket projesinde yazılım mühendisi olarak görev aldım. Çok sevdiğim mesleğimi şu anda "Innova Bilişim" çatısı altında yeni projelerle sürdürüyorum.

Umarım yazılarımla hem kendimi hem de yazılarıma ulaşarak bir şekilde okuma inceliğini gösteren ziyaretçileri memnun ederim.

En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder